piątek, 29 stycznia 2010

Fotki zimowa porą

Jakiś czas temu wybrałem się do przyjaciół mieszkających na Rokitnicy. Tak się złożyło że była piękna pogoda więc grzechem byłoby nie zabrać aparatu ze sobą. Już poprzedzająca noc obfitowała w piękne widoki.


No dobra to tylko księżyc ale za to jedne z nielicznych fotek księżyca które mi wyszły.
Ale wracając do do wtorku. Tak się składa że miałem okazje widzieć dom który wyleciał w powietrze przez ludzką bezmyślność i brak wyobraźni. Przez dogrzewanie się płomieniem prosto z rury gazowej zginęła jedna osoba, parę zostało rannych,ludzie zostali bez domu i do tego okolica która korzystała z Debacomu bez internetu.

To zdjęcie wklejam ku przestrodze.



Ale dość już o tym. Zima jakiś czas temu przyszła do nas z siarczystym mrozem, a następnie dając nam odpocząć od mrozu, przysypała nas spora ilością białego puchu, co mi osobiście bardzo odpowiada bo co to za zima jak jest plus 10 i błoto wszędzie.



Tak patrząc na poniższe zdjęcie trudno mi uwierzyć że drogowcy nie radzą sobie z zimą, wystarczyło 15 min i już pług walczył z padającym śniegiem.



I na zakończenie jeszcze parę fotek które zrobiłem wracając pieszo z Rokitnicy, idąc zaśnieżoną ścieżką rowerowa na której o dziwo była masa śladów stóp a ani jednego śladu po oponie rowerowej.

1 komentarz:

  1. Widzę, że efekty "wybuchowej soboty" znalazły się również w Twoim poście. Ewidentnie ludzie z najbliższego otoczenia zostali bez neta, a na jego podłączenie przyszło nam czekać aż do dziś, czyli całe 18 dni.

    Widok zatrważający, ale już się z nim oswoiłem. Mieszkam w końcu 30 metrów dalej :)

    OdpowiedzUsuń