wtorek, 23 listopada 2010

Centrum handlowe ??

Miałem ostatnio nie przyjemność przejechać się do Agory w Bytomiu. Najciekawszy w tym całym centrum handlowym jest ... Parking :D Jak Zabrze kocham, nigdy jeszcze autem na drugie piętro nie wjechałem, a cały parking ma 5 pięter w górę i jedno w dół jak dobrze kojarzę. Wysiadam z auta idę w kierunku wyjścia, wychodzę na biały korytarz, i szukam gdzie jest to wejście do marketu, a razem ze mną parę innych osób szukało marketu na parkingu. W końcu wyszedłem z parkingu przechodzę po ładnie zrobionej uliczce przypominającej mi wizytę w Niemczech  i doszedłem do Agory, wchodzę do środka przez nieprzemyślane maleńkie drzwi obrotowe, które tylko tamują niemały ruch. Przechodzę wszystkie piętra i nie znalazłem nic ciekawego, wręcz odwrotnie takiej ilości "szmateksów" na tak małej powierzchni nie potrafię przetrawić. jedyny sklep który w jakikolwiek sposób mógłbym mnie zainteresować, jest  w "piwnicy" i to jeszcze zamknięty.
Ogólnie Agora do gustu mi nie przypadała.

1 komentarz: