niedziela, 14 lutego 2010

Bezsens, beznadzieja, nuda

Bezsens, beznadzieja, nuda, nic mi się nie chce. Nawet chcieć mi się nie chce, czy was też czasem łapie zimowa depresja i totalne nie chce mi się, łamane przez dajcie mi święty spokój bo i tak nie kiwnę palcem??. Na internecie nuda wymieszana z wkurzającymi reklamami, wydaje mi się że już przeczytałem cały internet i nie ma w nim już nic ciekawego, włączam telewizję i co widzę ?? reklamy, reklamy, reklamy a czasem w przerwie miedzy reklamami setna powtórka starych filmów albo jakieś teleduperele(telenowele, teleturnieje, inne tego typu dziadostwo) gdzie się podziały czasy w których potrafiłem się zająć budowaniem czegoś z niczego albo odwrotnie. Tak wiem, wiem znowu narzekam, ale po to powstał między innymi ten blog. Nie przejmujcie się pisze ta notkę z nudów, bo nie mam nic ciekawszego do roboty...

Dodam jeszcze fotkę bo jakoś nawet na tego bloga patrzeć nie mogę, gdy nie ma na nim żadnych fotek.



Fotkę zrobiłem z okna CKOiZ do której chodzę w celu odprężenia w poniedziałki i środy na informatykę, posiedzieć, pogadać, naprawić kompa od czasu do czasu, to jest mój żywioł.

Galeria CKOiZ kojażycie może te fotki z mojego bloga?? ??

ok pokręciłem, pomieszałem to kończę miłej nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz