środa, 28 października 2009

Joomla

Kolejne godziny zabawy z Joomlą, tym razem w szkole, zaczęło się wczoraj no i trzyma mnie do dziś. Jak by ktoś nie wiedział, Joomla jest "prostym" oprogramowaniem dzięki któremu można stworzyć efektowna stronkę lub jeszcze bardziej efektowny portal. Jako że lubię wyzwania komputerowe, wczoraj odkurzyłem stare konto na YOYO.PL i wziąłem się do roboty. Męczyłem się z tym cholerstwem od 18 do 22 i po paru wgraniach i kasowaniach, jakoś doszedłem do ładu i do składu. Dziś rano znowu zacząłem grzebać i jakieś efekty tej pracy było widać. To jednak nic w porównaniu z tym co to oprogramowanie potrafi. Znając życie cierpliwość mi się skończy szybciej niż pomysły, a zapał wypali się szybciej niż słoma z której został zbudowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz