środa, 28 października 2009

Kiedyś było ciepło

No tak przeglądając fotki na kompie, znalazłem parę takich które przypominają mi że kiedyś było ciepło, i można było człapać po mieście z kumplem, aparatem oraz toną akumulatorków które starczają na 2 min zabawy. Te kilka fotek zrobiłem w trakcie powrotu z koncertu Łez 







A tu gratis ostatnia fotka, głupi to jednak ma szczęście, fotka zrobiona z bliska od góry na jeden z słupów wody, jakieś 15cm nad nim przyznam szczerze myślałem że ten słup wody wyżej już nie poleci. Na pytanie czy te słup tryśnie wyżej odpowiedziałem z przekonaniem, że wyżej nie poleci, a jednak poleciał gdy padła mi bateria(co jest normą) odsunąłem się i trysło dużo wyżej :D


Po tym wszystkim nasuwa mi się jedna refleksja nie związana z aparatem:D
Czyż nasze Zabrze nie jest piękne?.

1 komentarz: