poniedziałek, 19 października 2009

Stało sie :D


Nastał ten dzień, stało się budowę roweru uważam za ukończoną trwało to bardzo długo ale było warto:D mam swoje niepowtarzalne cudo już nim miałem okazję jechać ponieważ przednia przerzutka SRAM nie pasowała mi do roweru, kupiłem więc alivio i też jest dobrze. Do tego komplet linek XTR czyli najwyższa półka, w końcu to linka hamulcowa więc powinna być mocna, dla bezpieczeństwa. A teraz trochę mniej przyjemnie czy w serwisie muszą pracować osoby mało kompetentne?? i jeszcze brać za to kasę ?? O tuż  gdy pojechałem do rowerowego wymienić przerzutkę, ale jako że to już koniec co się będę niech mi to zamontują i do tego wyregulują no i zamontowali, działa i owszem co ma nie działać każda prowizorka działa, ale dojechałem do domu i nie miałem czasu patrzeć co mi tam porobili teraz gdy kończyłem regulacje zauważyłem co mi serwisant narobił, rozwalił pancerz ale to pikuś bo nie przeszkadza w działaniu ale gorsza rzecz zrobił przy przerzutce zamontował linkę w taki sposób że w mgnieniu oka się porozrywała i postrzępiła jak można przykręcić linkę owijając ją do o koła śruby?? mając specjalne miejsce na mocowanie linki, ehh nie polecam tego serwisu już na samym początku wmawiali mi żebym sam nie nabijał sterów, więc ok nie nabiłem oddałem im zrobili mi to za free i co  z tego wyszło krzywo i do tego zdarli mi moją piękną złota anodę pokrywającą stery, ale co tam i mocowanie linki poprawiłem we własnym zakresie ale będę musiał ją wymienić co się łączy z kolejnymi kosztami. 



Tak wygląda linka po pożal się boże serwisie w którym montowali mi przerzutkę. 

Jeżeli chcesz toś mieć dobrze zrobione zrób to sam!!

3 komentarze:

  1. gratuluję! Teraz czekam aż do mnie dojedziesz xD A może ja przyjadę pierwszy? Bo rower muszę tu zabrać, jest gdzie jeździć :)
    Pozdrawiam, PAX!

    OdpowiedzUsuń
  2. A może pochwalisz się jaki to serwis? Tak dla przestrogi dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwis na ulicy Dworcowej 8a :D sam sklep jest super mila obsługa dobre części ceny w porządku (zawsze można się potargować :))Ale serwis hmm na trzy rzeczy które dałem im do zdobienia dwie spieprzyli

    OdpowiedzUsuń