wtorek, 23 sierpnia 2011

Przymierzyć sakwy

Dzisiejszy trip polegał jedynie na przetestowaniu nowych Serafinowych sakw. Gdy słońce powoli chyliło się ku zachodowi, podjechałem pod willę Serafina. Gdy tam dotarłem, udało mi się jeszcze przymierzyć sakwy i sprawdzić czy da się je założyć na mój bagażnik.
Jak widać pasują i to całkiem nieźle. Wystarczyłoby tylko zamocować drut, od bagażnika do piasty po obydwu stronach i można by było śmigać :D Jednocześnie przemontowałem nową pompkę z Lidla pod koszyk z bidonu.



A sakwy w międzyczasie wylądowały na rowerze Serafina i od razu sprawdziliśmy ich pojemność :D
Moja torba tylko wpadła do środka i pewnie jeszcze ze dwie by się zmieściły do jednej kieszeni.
Gdy wszystko było już zamontowane i napatrzyliśmy się jak to wszystko ładnie wygląda, postanowiliśmy pojechać na Czechowice. Jednocześnie zastanawiając się ile cudów można zmieścić do tych toreb.
Nie wiem jak Serafinowi, ale mi torby bardzo przypadły do gustu. Bo takiego tunelu aerodynamicznego już dawno przed sobą nie miałem :P
Chwilę poszlajaliśmy się po Czechowicach i postanowiliśmy pojechać do centrum, odwiedzić  Agnieszkę w pracy. Po drodze zaliczyłem jeszcze test nowej pompki z Lidla.
 Potem już tylko rozpędzić się i okrążając rynek, podjechaliśmy pod Mexiko.
 Gdzie posiedzieliśmy robiąc sztuczny tłum i reklamę przy okazji :D
Gdy zaczęło się coraz bardziej ściemniać, zaczęliśmy się żegnać i ruszyliśmy na domy.
Tak oto minął mi wtorek.
Pozdro

5 komentarzy:

  1. No sakiewki po byku, ale u mnie się nie sprawdziły. Ciężkie, ograniczają prędkość i hałasują na dziurach. Nie przypadły mi do gustu, więc się ich pozbędę póki są jeszcze w miarę nowe.

    A tak swoją drogą, to Janek pompkę teraz masz, a bidon gdzie? Na sznurku?

    OdpowiedzUsuń
  2. I pompkę i bidon w tym samym miejscu :D Idealnie się wszystko wpasowało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, pewnie i zapasowy rower na dłuższe wyprawy by się zmieścił... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, a do sakwy rower-dojazdówkę :P Ile to to ma litrów? :)

    OdpowiedzUsuń