poniedziałek, 30 listopada 2009

Post

Jakoś dziś już mogę napisać, trochę więcej. Poprzedni tydzień minął mi dość szybko, praca przy komputerach, pomoc w organizacji dyskoteki, szkoła i takie tam, zostałem tez wczoraj niespodziewanie nawiedzony przez przyjaciela, z którym się nie widziałem już dobre dwa miesiące, jak nie dłużej. Po miłej konwersacji, i chodzeniu po dzielnicy w laczkach :D wróciłem do domu. Dziś idąc do szkoły dowiedziałem się że mam udzielić wywiadu dla radia PLUS, tylko jeszcze nie wiem po co na co i dlaczego ale się kiedyś dowiem:P. Dziś w szkole robiłem to co Janusze lubią najbardziej, czyli grzebałem ... w komputerach:D Wracając do domu skorzystałem jeszcze z pięknej pogody ciepłej ale ze strasznymi przeciągami:D Oto co udało mi się upolować (na pierwszym zdjęciu przejechał autobus) 



Z tego zdjęcia jestem dumny rzadko kiedy mi tak wychodzi. Normalnie narcyzm mi się włącza :D (wiem wiem te zdjęcia kościoła są już nudne, ale jako że jestem leniwym nie chce mi się jeździć dalej, a to było po drodze akurat)



No i byłbym zapomniał, jak dotąd tylko ja robiłem fotki, bo jakoś tak wychodziło, a przy okazji ciężko mnie upolować aparatem, jak widać na poniższych fotkach przyjaciółce się udało.






Na zakończenie dodam iż jest to 60 post,jako to Borat mawiał ... "nice" :D I tym pozytywnym akcentem chcem zakończyć tego zacnego posta kto wie może za nie długo opisze jak było na gliwickiej masie krytycznej??jeżeli na nią pojadę w końcu.

1 komentarz:

  1. heh, ale fajnie się gadało xD Ponad 2 miesiące się nie widzieliśmy - jakoś od początku września xD

    OdpowiedzUsuń