piątek, 6 listopada 2009

Sprzątanie

W końcu wziąłem się za sprzątanie w szufladach z elektroniką. Ciężko było ale się udało, znając życie teraz nic nie znajdę puki nie nabałaganię znów. I w sumie tak mi miną dzień dzisiejszy. No cóż jakoś tak wyszło że musiałem użyć także innego, z moich licznych talentów. I w ruch poszła igła i nitka, i w ten oto sposób dokonałem ... przyszycia guzika :P Jutro wypad na basen i upychanie tyłka w kajak. Hmmm to wpychanie tyłka w kajak może jednak nie być takie proste, jak by się to wydawało. A to z takiej przyczyny że gdy byłem na wakacjach to się postarzałem o 10 kilo:P Ciekawe w której tabelce wagi się mieszczę 169cm wzrostu 80 kilo wagi. Ale wracając do kajaków zastanawialiście się kiedyś, jak brzmi słowo KAJAK powiedziane wspak ?? nie ?? W sumie nie dziwę się bo takie rzeczy chyba tylko mnie zastanawiają. I tak na koniec filmik z jak wygląda eskimoska. Byłem pierwszy który ją zrobił z całej grupy :D a zrobiłem to z ... lenistwa bo nie chciało mi się wylewać wody z kajaka, a jak wiadomo potrzeba matką wynalazku. Opracowałem własny nie przewidywalny styl :D i zaraz po mnie już wszyscy eskimoski umieli.

2 komentarze:

  1. Twoje 80 kilo przy 169 cm i moje 81 kilo przy 168 cm - takiej tabeli jeszcze nikt nie stworzył. Nie ma takich norm.

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie trzeba taką normę stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń