środa, 11 listopada 2009

Pogoda

Pogoda nas nie rozpieszcza, i co tu robić jak człowiekowi jeździć się chce. Rower stoi w Moim "warsztacie" między gratami pozbieranymi na zimę z ogrodu. A ja czekam na kawałek słońca, albo chociaż parę suchych dni, żeby po prostu wsiąść na bika i jechać przed siebie. Ale jak na razie trzeba pomyśleć o jakimś innym zajęciu, fotografowanie odpada, z racji na ciągle psujący się aparat. Kupowanie nowych części i restaurowanie zabytkowego roweru, którego niedawno stałem się właścicielem, też nie wchodzi w grę, z racji braku szmalu. A może elektronika? bo już dawno nic nie lutowałem, i brakuje mi tych oparów kalafonii oraz pasty lutowniczej, to była by jakaś myśl, bo mam parę projektów które chciałem zrobić, ale brak jednej ważnej części, a dokładnie DS18s20 (czyli cyfrowego czujnika temperatury na 1-wire). Więc projekt termometru komputerowego chwilowo padł. Parę innych projektów, też odpada z racji braku części. Może dalej uczyć się i zgłębiać system Joomla??, to w sumie też odpada, a dlaczego?? bo po prostu leń mi się włącza a mózg wyłącza w taką pogodę. Swoją droga mam do zrobienia kilka prac semestralnych, ale znając życie zrobię je na ostatnią chwile jak wszystko zawsze. No nic, wczoraj nabyłem nowe tusze do mojej drukarki bo już się zaczęła domagać.
Taki trochę bez sensu post ale to wina dzisiejszej nudy. Załączników dziś stwierdza się brak :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz